tirsdag den 1. april 2014

HYGGELIG HÅNDKLÆDE I BAGAGEBÆREN.

HÅNDKLÆDE MED HÆKLET BORT.




Jeg har bestemt mig for at pynte mine håndklæder, og det går rigtig godt med projektet.


Håndklæder med hæklet bort.
Her har jeg hæklet oldemor firkanter i mange farver.
En god måde at få brugt garnresterne på.


Håndklæde med bort.
Jeg er jo glad for farver, også på håndklæderne


Her er brugt en anden firkant med ugle.


Håndklæde med hæklet bort.
Håndklæde med ugler.


Jeg har valgt at bruge nogle få firkanter med ugler på hver håndklæde, og har så lavet firkanter i samme størrelse uden ugler til resten af borten.
Opskriften på lappen med uglen har jeg fundet HER.


Håndklæde med hæklet ugle.
Hæklet oldemor firkant med sød ugle.



Håndklæde med hæklet bort.
Endnu en farverig firkant med ugle.


Jeg synes mine håndklæder er blevet rigtig hyggelige, og jeg har valgt en lidt speciel måde, at opbevarer dem på.
Mit badeværelse er ikke så stor, og skabsplads har jeg ikke meget af derude.... og når man har lavet fine håndklæder, må de da også godt kunne ses, og være med til at give rummet en helt personlige stil.


Røde bagagebæger med håndklæder.
Hyggelig håndklæde i bagagebæreren.


Har også et par gange pyntet håndklæder, når jeg skulle bruge en gave.
Det har virkelig været en susses, særlig fordi jeg altid tænker meget på hvem det er til, og vælger farver og bort som jeg tror falde i modtagerens smag.


Håndklæder med bort.
Her er håndklæderne pyntet med stjerner...(søstjerner)
Og farverne er holdt i lys grå, mørk grå og sort.



Håndklæde med hæklet bort
Stjernerne er først syet på et stykke, der er hæklet, så det passer med bredden på håndklædet.
Derefter er hele borden syet på.




Håndklæde med hæklet bort.
Endnu en gave... til min mor :)
Hun er også vild med farver.



Fremover skal der pynt på, hver gang jeg køber nye håndklæder.....Jeg er vild med, at omgive mig med noget, jeg selv har sat mit helt personlige præg på, og får altid glade kommentar med på vejen, når mine gæster ser, mine røde bagagebærere og fine håndklæder.

Rigtig god fornøjelse til dig, med at lave dine helt personlig håndklæder.


Lone.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar