søndag den 6. april 2014

PUDE AF SKIND.

Hvor heldig kan man være.......


Jeg var rigtig heldig, en dag jeg var i genbrugsbutikken.
Jeg fandt en pose, med små firkanter af skind i forskellige farver.
Hvis I, som jeg også tit går på genbrugsjagt, ja så ved i alt om, hvor mange gange man ikke finder noget, og så pludselig er heldet med en.

Skindlapperne kom med hjem, og efter nogen overvejelse, om hvad jeg skulle lave er resultatet her.


Pude.
Pude af firkantede skindlapper.


Der er lavet huller i lapperne, og de er syet sammen med koralfarvet garn.
Inden jeg syede dem sammen, har jeg slebet lidt på lapperne, for at de ikke skulle være for pæne :)
Jeg lagde ting under nogle af dem, imens jeg sleb, blandt andet en nøgle, en kæde og en stjerne.
Det gav et super fint slidt look.
Til sidst fik puden lige et par stempler.... og jeg er meget glad for resultatet.


Pude
Nøglen kan lige skimtes.
                                               
                                                 
Pude
forskellige stempler..


                                                                             
Pude af skindlapper.
Home made with love.... Det stempel bruger jeg altid.


Jeg valgte at bruge et stykke stof på bagsiden, i stedet for at lave puden med skind på begge sider.
Så havde jeg nemlig også lapper nok, til at lave, en pude til min søde veninde.
Og i stof forretningen fandt jeg noget super fint stof.
Jeg synes det passer perfekt til lapperne, og når jeg ser på puden, tænker jeg på rejser og  gamle skind kufferter, og den oser af hygge.

                                                            
                                                                         
Pude.
Bagsiden af puden med det fine stof.

                                                                   
Puder der oser af stemning.
Her er de to puder med hver sin side frem.

                                                                                   
Puder.
Er ret vild med skindlapperne og stoffet sammen.
Den ene af puderne fik min veninde, så det er altså to ens puder, bare med hver sin side frem.
Lige nu overvejer jeg så, om jeg skal lave en pude mere, til mig selv, af det fine stof med verdenskortet, for jeg synes de to forskellige udtryk, klæder hinanden helt perfekt.


Hvis du selv skal igang med puder, så rigtig god fornøjelse.

Lone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar