torsdag den 11. september 2014

TEGNINGER VOL. 2

En ny tegning er færdig......



Jeg får ikke tegnet så meget som jeg gerne ville, men som det sikkert er for mange andre end mig, ja så er der for få timer i døgnet :-)
Jeg har da fået en færdig, som også skal op at hænge på væggen, og denne her er meget farverig.



                                                                   
doodles
Sat i ramme og klar til ophængning :-)




doodles
Farverig :-) 



Jeg har mest tegnet med sort, og så brugt en enkelt farve på mine tegninger, men her har jeg kun brugt farver og ingen sort :-) Altid sjovt at prøve noget andet, og jeg er faktisk ret glad for resultatet. 
Nu skal jeg bare lige lave lidt flere tegninger, så har jeg nok til min væg,


Jeg har også en skitseblok jeg doodler lidt i en gang i mellem....
Måske kan du hente lidt inspiration i dem :-)




                                                                         
doodles
Kruseduller fra skitseblokken






doodles
Sort og pink... Fra skitseblokken



                                                                           
doodles
Pink igen :-)






doodles
Fra skitseblokken






doodles
Grøftekant :-)






doodles
Zentangle






doodles
Doodles



Tror jeg vil få tegnet lidt mere nu, hvor sommeren desværre snart er slut :-)
Skal nok vise min væg når den engang er færdig.

Lone



Ingen kommentarer:

Send en kommentar