fredag den 25. juli 2014

LÅG TIL MIN RØDE TRÆKASSE.

Min røde trækasse bruger jeg lige i øjeblikket til opbevaring af ugeblade, men det kan god se lidt rodet ud, og det kunne da også være rart, hvis den kunne bruges som ekstra siddeplads.
Så den har fået et låg.
Og jeg behøver vel ikke sige at kassen er fundet på loppemarked :-)


                                                                   
rød trækasse
Min røde trækasse med fint låg


Jeg har brugt en træplade der passede i størrelsen, og zpagetti garn.
Garnet er sort og grå, og med et par bobler i rød, pink og orange.... lidt spræl skal der til :-)




Rød trækasse
Jeg har lavet boblerne lidt tilfældigt.

Så er rodet gemt væk, og trods bobler kan man godt sidde på kassen :-)


                                                                     
Rød trækasse
Som du kan se kan jeg godt lide at blande farver :-)



Rød trækasse
Der skal dog være harmoni og ro i farvevalget.






Genbrugs sofabord med flettet hylde
Leo siger hej og god sommer :-)


Hvis du vil vide hvoran jeg lavede den flettede hylde til mit bord kan du se det HER



God sommer

Lone





Ingen kommentarer:

Send en kommentar