tirsdag den 15. juli 2014

TEGNINGER

TIL MIN VÆG...



Jeg er igang med at lave forskellige tegninger, da jeg har en masse rammer, i forskellige størrelser, og længe har haft lyst til, at der skal ske lidt nyt på en væg.

Men der skal en del til, før jeg kan lave en flot "rammevæg"..... Men nu er jeg da igang. 


Den første tegning, har jeg tyv stjålet ideen til, fra et print.... Jeg skal lige understrege, at min er håndtegnet udelukkende ved at kigge på printet... den er ikke kopieret :)


                                                               
Tegnet Guldsmed
Min tegning af en Guldsmed.


Jeg har først tegnet den sorte krop og derefter vingerne... 
Du kan se det print jeg har stjålet ideen fra HER.


Ideen til den næste tegning er min egen, og den opstod fordi jeg gerne ville lave en "makker" til Guldsmeden.
Synes dog ikke den virker helt på den rigtige måde, fordi der ikke er ben på sommerfuglen...
Er nemlig ret vild med, at man kan se benene igennem vingerne, som på den første tegning.... så måske laver jeg den om :)




Tegnet sommerfugl
Sommerfugl med smukke orange vinger.
Tror tegningerne vil se flotte ud i rammer, og hængt op på væggen, sammen med mange andre forskellige tegninger. Skal nok vise billeder når jeg får lavet flere, og når jeg forhåbentlig snart får dekoreret min væg med disse :)


Rigtig god og kreativ sommer.

Lone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar