søndag den 10. august 2014

BLÅMUSLING DIY

 TIL MINDE OM DE DEJLIGE STRANDTURE!!!!





                                                                
blåmusling diy
Søde engle lavet af blåmuslinger....


Disse søde engle, lavet af blåmuslinger, hænger nu på mit oliventræ.
Jeg købte dem på et marked, og de er lavet af ældre mennesker på et plejehjem, så jeg kunne ikke lade være med at købe et par stykker, for at støtte en god sag.





blåmusling diy
Muslingerne er limet sammen og hovedet er en vatkugle
der er malet.... Der er sat en tråd i så den kan hænge.





blåmusling diy
Nu hænger englene på mit oliventræ.




blåmusling diy
Blåmuslingernes farver er smukke sammen med
oliventræet og zinkkrukken




blåmusling diy
Til minde om sommer, sol, strand og vand.




Jeg synes lige du skulle se de fine engle.
 En rigtig sød ide, der vise at det helt enkle, også kan være en super sød ide.
Og lige overvejer jeg at samle blåmuslinger, så jeg selv kan lave engle.....
Kunne de ikke være fine på juletræet????


Håber du kan bruge ideen.

God fornøjelse, og fortsat god sommer.... Håber det gode vejr vender tilbage :-)

Lone







Ingen kommentarer:

Send en kommentar