tirsdag den 17. juni 2014

VÆRTINDEGAVE

VIL DU SE HVAD DER ER I PAKKEN............




                                                                 
Lækker indpakning
Lækker kreativ indpakning.

I weekenden, var jeg på besøg hos min kusine Susanna, og jeg havde en hyggelig værtindegave med.
Min kusine bor i Skjern og har rigtig mange dyr....blandt andet kaniner som hun, sammen med hendes mand, går til udstillinger og kaninhop med.
De har også hunde, katte, fugle, høns og en hane der hedder Eigil, så da jeg skulle lave en personlig værtindegave til hende, faldt mine tanker straks på et par tegninger.



                                                                  
tegning i ramme
Den første tegning blev en kanin




tegning af hane
Den anden tegning blev af hanen Eigil.





tegninger i ramme
Tegningerne er sat i sorte rammer, og i siderne hvor rammerne
er lidt for brede, har jeg brugt lidt hyggeligt tape.



Min kusine blev meget glad for gaven..... Hun har længe sagt, at jeg godt må komme forbi og tegne lidt på hendes vægge, men jeg tror nu hun er glad nok for, at jeg i stedet har tegnet på papir :)))



Jeg elsker at pakke gaver ind, og synes at indpakningen betyder rigtig meget, når man skal give gaver.


                                                                      
gavepapir
Til indpakningen har jeg brugt 2 forskellig slags gavepapir.




kreativ gaveindpakning
Jeg har også brugt 2 forskellig slags tape, snor og gavebånd.





kreativ gaveindpakning
Træperlerne gør lige det sidste til en krestiv gaveindpakning


Jeg må se at få tegnet et par billeder mere, inden jeg skal på besøg næste gang..... 
Der er jo dyr nok at vælge i mellem :)


Kreative hilsner

Lone





Ingen kommentarer:

Send en kommentar