torsdag den 5. juni 2014

HÆKLET BILSÆDEOVERTRÆK

TIL GULDKARETEN......



En masse små hæklede firkanter, er blevet til det fineste sædeovertræk til min lille bil.....GULDDÅSEN :-)
Så nu er den så fin, at jeg bliver nød til at omdøbe den til.... GULDKARETEN :)


                                                                       
Hæklet bilsædeovertræk
Små firkanter i mange forskellige farver...
Et godt projekt til alle de garnrester man altid har.





Frikanterne er hæklet sammen med en guldtråd, og jeg har syet stykker af elastikbånd på, som er bundet fast under sædet.
Det sidder ikke så fast som et almindelig overtræk, men jeg kan godt leve med, at det lige skal rettes lidt en gang i mellem, for jeg synes det ser så hyggeligt ud :-)





Bilsædeovertræk
Der er ikke system i farvesammensætningen,
jeg har bare fordelt firkanterne lidt tilfældigt.



Næste bilprojekt bliver nok noget til rattet..... Jeg har nemlig ledt efter de der skindovertræk man kunne få i 70èrne. Som jeg husker dem var det noget med, at man satte dem på rattet og lukkede med tryklåse, men jeg kan ikke rigtig finde dem nogen steder, og jeg er også lidt usikker hvordan de helt nøjagtig så ud.
Jeg må nok selv igang med at lave et...... og jeg tænker rødt skind :-)))))))

Ideer modtages gerne....

På forhånd tak

Lone





Ingen kommentarer:

Send en kommentar