søndag den 1. juni 2014

BADEVÆRELSES MÅTTE DIY

MED BLOMSTER OG KNAPPER....




Hej igen !!!!!

Har lige en god ide der hurtigt kan friske dit badeværelse op...





                                                                           
badeværelses måtte med blomster
Græsplæne med søde blomster



Den grønne måtte faldt jeg over en dag i Tiger, og jeg syntes den lignede en dejlig grøn græsplæne.
Den skulle bare lige pyntes med blomster, så jeg gik straks igang med at hækle dem.
De er lavet i bomuld og jeg har lavet forskellige størrelser og farver.




Badeværelses måtte DIY
Blomster eng 

Blomsterne er syet på sammen med en knap, og jeg har valgt at bruge røde, pink og orange farver, da jeg synes de klæder hinanden godt.
Blomsterne er placeret i 3 små grupper, af forskellig størrelse....(Her overtager min blomsterdekoratør hjerne.... I blomsterfaget  er det nemlig mest rigtig sådan).... Men man skal selvfølgelig gøre lige som man selv synes bedst om :)

Jeg har også syet en kant på måtten, som jeg derefter har hæklet en sød bort  i  hele veje rundt.



                                                                         
Blomstret måtte DIY
Her er en jeg lavede til en gave, hvor farverne er holdt i lilla nuancer.
Hvilket selvfølgelig passede til modtagerens badeværelse :)






Blomstret måtte
Andre farver men ellers lavet på amme måde.



Jeg blev rigtig glad for resultatet, og selv om der er knapper på, så er den stadig dejlig blød at træde på.

Jeg har tænkt på, om den ikke også kunne være rigtig sød til et børneværelse.
Hvad synes du ???


Fortsat god dag, og god fornøjelse med dine kreative projekter :)

Lone


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar