tirsdag den 11. marts 2014

LYSPOSER

Jeg har længe haft lyst til at lave min egen blog, og her er den så... JUUUHHUU!!!!
Håber i vil tage godt imod mine indlæg, der mest kommer til at handle om de kreative ting jeg laver.

Jeg er Blomster Dekoratør så derfor har blomster naturligvis en stor plads i mit hjerte, men jeg er også blevet bidt af en LOPPE.... Elsker bare loppemarkeder og genbrugsbutikker. Nogle fund bliver brugt som de er, men langt de fleste laver jeg om, så de får et nyt spændende udseende. 

Jeg hækler rigtig meget, strikker lidt og her på det sidste er jeg begyndt på KRUSEDULLER... altså zentangle tegning.
Det er helt fantastisk afstressende, og lige nu tegner jeg på lysposer for Kræftens Bekæmpelse.
Kræftens bekæmpelse afholder en begivenhed der hedder STAFET FOR LIVET, og i den forbindelse er der en lysceremoni hvor man kan købe poserne, og få tændt et lys for en der lige nu kæmper mod kræft, eller for en der desværre har tabt kampen.
Alt salget gå naturligvis til Kræftens Bekæmpelse..... og hvor er det dejligt at være med til at gøre en forskel. 
Du kan læse mere om Stafet for livet og lysceremoni her




Her kan du se lidt af det jeg har tegnet... Den sidste er ikke helt færdig endnu :-)
Zentangle kruseduller tegnet på lyspose

Zentangle kruseduller tegnet på lysposer til Kræftens Bekæmpelse

Zentangle kruseduller tegnet på lyspose til Kræftens Bekæmpelse

Zentangle kruseduller tegnet på lysposer for Kræftens Bekæmpelse

Zentangle kruseduller tegnet på lyspose for Kræftens Bekæmpelse

Zentangle kruseduller tegnet på lysposer for Kræftens Bekæmpelse.

Zentangle krusedulle tegnet på lyspose for Kræftens Bekæmpelse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar