mandag den 24. november 2014

ADVENTSKRANS MED KYS......

OG KAOS!!!!!!




                                                                          

Adventskrans
Adventskrans lavet af kys(kager)




Så kan det godt blive 1. søndag i advent.... Adventskransen er klar, og fyldt med kys(kager).
Min plan er altid at lave adventskrans og juledekoration weekenden før, da jeg altid har meget travlt på jobbet i ugen op til 1. søndag i advent. 
Weekenden startede dog meget skidt, med en radiator der sprang i min lejlighed.... Et kæmpe indendørs springvand, der gav rigtig meget vand til mig og min underbo. 
Men midt i kaos, affugter og oprydning blev der lige tid til en adventskrans.... så håber jeg på, at få lavet andre julelækkerier i næste weekend.



Da jeg lavede adventskransen, tog jeg et par billeder undervejs, så du kan se hvordan den er lavet.




                                                                         
Adventskrans
Adventskransen er lavet på en halmbøjle.



                                                                             
moskrans
På halmbøjlen bindes plademos.



                                                                         
adventskrans
Herefter stikkes 4 lysholder  ned i kransen
så de sidder rigtig godt fast.



                                                                               
adventskrans
Så skal adventskransen pyntes.
Alt er limet på med en limpistol.



 Adventskransen er holdt i grå og hvide farver. Jeg har brugt storbladet eucalyptus, en pose med grå og hvide kyskager (fra Netteo), lidt tillandsia, sølvmos, lidt perler med grå glimmer og lidt små grå kogler også med glimmer på.
Alt er limet på kransen med en limpistol.




                                                                                
adventskrans
Start et sted og arbejd dig hele vejen rundt på kansen.





                                                                      
adventskrans
Lysholderne er sat i inden pynten limes på.....




                                                                                 
adventskrans
Pynten fordeles tilfældig og limes på hele vejen rundt.






Så mangler der bare lys, og jeg har valgt nogle i en rigtig flot grå farve.





                                                                                      
adventskrans








adventskrans









adventskrans








adventskrans








adventskrans
Glæder mig til at tænde det første lys på søndag.






Midt i kaos og vandskade, glæder jeg mig over denne smukke adventskrans.
Den skal ikke bo på mit lille sofabord, men blev lige sat der, så jeg kunne tage billeder af den.
Nu skal jeg bare have ryddet lidt mere op, og så håber jeg snart, alle mine møbler kan komme på plads igen, så adventskransen rigtig kan komme til sin ret, når det første lys skal tændes på søndag.



Mange kreative og lidt kaotiske hilsner

Lone

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar